Evet maalesef yasinin logosunu kullanıyorlar.Ticaretini baltalamak istemem arkadaşım ama başkasının emeğini çalan insandan ben pek bir şey beklemiyorum. Logonuzu değiştirmenizi öneririm. Yaptığınız büyük ayıp!!