Merhabalar...
Ko Server VDS Aranmaktadır.
Özellikler;
512 MB Ram
40 GB HDD
300-400GB Trafik
Tekliflerinizi Bekliyorum.
Saygılarımla | PixaTurk İnternet Hizmetleri
İletişim Bilgilerimiz:
Website : PixaTurk İnternet Hizmetleri
Online Destek ( Mail & Msn ) : info@pixaturk.com
Online Satış ( Mail & Msn ) : satis@pixaturk.com
Bilgi İçin Mail Adresimiz : info@pixaturk.com
Telefonlarımız ;
Mehmet Burak DURAN : +90(534) 454 43 42
Ömer Faruk BULUT : +90 (544) 645 21 52
Sms Destek Hattı : +90(534)454 43 42
KO Server VDS Aranmaktadır.
14
●805
- 06-06-2009, 14:17:46Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 06-06-2009, 14:28:17Eposta Aktivasyonu GerekmekteFiyat Araştırmasıdır. Uygun fiyat bulunursa fazlaca alınacaktır. İletişim bilgileri Firma adına değildir gördüğünüz gibi. Cep telefonları vardır...Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2009, 14:35:13
- 06-06-2009, 14:42:57Üyeliği durdurulduSelamlar,
512 RAM ile bir performans alamazsınız min 768 ram alırsanız kafanız ağrımaz.
İllaki 512 istiyorsanız fiber@fibertelekom.com adresim eklisiniz yazmanız yetelidir bana.
Selamlar - 06-06-2009, 14:47:30Allah Allah...
Ya ben sıcaktan çift görmeye, saçmalamaya başladım... Ya da ortada hakikaten garip bir durum var...
KO VDS arıyorum diye bir "internet hizmetleri firması" başlık açıyor. Firma iletişim bilgilerini yazıyor. Resmen satış konusu gibi bir mesaj yazılıyor... Firma ismi "pixaturk".
Konuya gelen ilk teklif ise "pixaturk" rumuzuna sahip kişiden. Ama bu pixaturk'ün firmasının ismi farklı, Fiber Telekom. (Fiber Telekom ismi de FiberServer'a ne kadar da benziyor, o ayrı mesele!)
Bu "pixaturk" ismi çok önemli bir isim midir, çok özel bir kelime midir ki, birbirinden farklı (???) iki firma da bu ismi kullanıyor? Daha ötesi böyle bir konuda pişti olunuyor?
Biri bana neler olduğunu anlatabilir mi mümkünse? - 06-06-2009, 14:54:52Eposta Aktivasyonu GerekmekteBenim PixaTurk Alan adını Alış Vaktim 15 Haziran 2008 Arkadaşın Buraya Üye Oluş Tarihi 1 Mayıs 2009 Sanırsam. Yani arkadaş benden önce girmiş bu üyeliği almış.Bende anlamak için baya bir çaba sarfettim. Ancak yapabilecek bir şey yok.Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle