KO Server VDS Aranmaktadır.
14
●805
- 06-06-2009, 15:30:35Eposta Aktivasyonu GerekmekteKerem bey. Her Konunun altına yazdığımız bilgiler olduğu için yanlışlıkla yazılmış bir şeydir. Bunu PM dende sorabilirdiniz. Amacınız nedir anlamış değilim.Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorduğunuz sorunun cevabını aldınız. Saygılarımla - 06-06-2009, 15:30:45Üyeliği durdurulduhavalar ısındı Kerem sıcaktandırKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle