• 18-01-2007, 22:25:30
    #1
    linux pleskli bi vpste nsleri nereden tanıtıcam (ns oluşturdum) bilgisi olan varmı
  • 18-01-2007, 23:20:43
    #2
    oluşturduğun nslere vps'inin iplerini girdinmi ?
  • 18-01-2007, 23:24:19
    #3
    evet girdim nsler tamam ama vpste bunu nereye tanıtmam gerekiyo?
  • 19-01-2007, 16:21:21
    #4
    walla windows'da bişey yapmıyorsunuz nsler oluşturulduktan sonra direk hostinge başlıyorsunuz.. linux'u bilmiyorum. aynıdır heralde..
    saygılarla
  • 19-01-2007, 18:05:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aynı olması lazım veya dns kısmı gibi bişe olur bu cpanellerde biraz kurcala bulursun