ns tanıtma? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ns tanıtma?
4
●
708
R10.net
Sunucu & Web Hosting
VDS (Sanal Sunucu)
ns tanıtma?
18-01-2007, 22:25:30
#1
MuratCem
linux pleskli bi vpste nsleri nereden tanıtıcam (ns oluşturdum) bilgisi olan varmı
18-01-2007, 23:20:43
#2
Coojo
oluşturduğun nslere vps'inin iplerini girdinmi ?
18-01-2007, 23:24:19
#3
MuratCem
evet girdim nsler tamam ama vpste bunu nereye tanıtmam gerekiyo?
19-01-2007, 16:21:21
#4
70L64
walla windows'da bişey yapmıyorsunuz nsler oluşturulduktan sonra direk hostinge başlıyorsunuz.. linux'u bilmiyorum. aynıdır heralde..
saygılarla
19-01-2007, 18:05:46
#5
peep
Üyeliği durduruldu
aynı olması lazım veya dns kısmı gibi bişe olur bu cpanellerde biraz kurcala bulursun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler