Konu
ns tanıtma?
19-01-2007, 16:21:21
#4
70L64
walla windows'da bişey yapmıyorsunuz nsler oluşturulduktan sonra direk hostinge başlıyorsunuz.. linux'u bilmiyorum. aynıdır heralde..
saygılarla