• 21-04-2020, 19:22:36
    #1
    Arkadaşlar sunucuda macro çalıştırıyorum ama sunucudan çıkınca çalışmaya devam etmiyor nasıl çözebilirim.
  • 21-04-2020, 19:23:04
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tanerbayramcouk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sunucuda macro çalıştırıyorum ama sunucudan çıkınca çalışmaya devam etmiyor nasıl çözebilirim.
    Windows ise, uyku modunu kapatmayı deneyin.
  • 21-04-2020, 19:51:56
    #3
    YusufSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows ise, uyku modunu kapatmayı deneyin.
    kapalı sanırım