tanerbayramcouk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sunucuda macro çalıştırıyorum ama sunucudan çıkınca çalışmaya devam etmiyor nasıl çözebilirim.
Windows ise, uyku modunu kapatmayı deneyin.