ince Bir Soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ince Bir Soru
3
●
304
R10.net
Sunucu & Web Hosting
VDS (Sanal Sunucu)
ince Bir Soru
24-05-2015, 04:17:52
#1
Yusufben
Merhaba Arkadaşlar Sunucuya Bir Oyun Kurdum Fakat Bu Oyun Rdp Den cıkınca Bekleme Modu dyerek Kapatıyor kendini Uzak Masa ustunu Baglı Olmasam bile Acık gösterecek bir Olay Varmıdır Aceba
24-05-2015, 05:45:06
#2
Serverfield_Sezer
Denetim Masasindan sunucunun uyku moduna gecis ayarlarini kapatmaniz gerekiyor olabilir.
X dakika sonra bekleme moduna gec, X dakika sonra harddiski kapat vs.
Bunlari devredisi birakin.
24-05-2015, 05:58:37
#3
Yusufben
Himm deneyeyim hocam mantıklı fakat başka bir VDS ekranında açtım VDS yi tekrar şuan oldu gibi fakat dediğimizdaha ssağlıklı ona bakayım birde
24-05-2015, 11:36:42
#4
jarmenso
Hangi oyun için böyle yapıyor ? Normalde yapmaması gerekiyor çünkü
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler