• 24-05-2015, 04:17:52
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Sunucuya Bir Oyun Kurdum Fakat Bu Oyun Rdp Den cıkınca Bekleme Modu dyerek Kapatıyor kendini Uzak Masa ustunu Baglı Olmasam bile Acık gösterecek bir Olay Varmıdır Aceba
  • 24-05-2015, 05:45:06
    #2
    Denetim Masasindan sunucunun uyku moduna gecis ayarlarini kapatmaniz gerekiyor olabilir.

    X dakika sonra bekleme moduna gec, X dakika sonra harddiski kapat vs.

    Bunlari devredisi birakin.
  • 24-05-2015, 05:58:37
    #3
    Himm deneyeyim hocam mantıklı fakat başka bir VDS ekranında açtım VDS yi tekrar şuan oldu gibi fakat dediğimizdaha ssağlıklı ona bakayım birde
  • 24-05-2015, 11:36:42
    #4
    Hangi oyun için böyle yapıyor ? Normalde yapmaması gerekiyor çünkü