Merhaba Arkadaşlar Sunucuya Bir Oyun Kurdum Fakat Bu Oyun Rdp Den cıkınca Bekleme Modu dyerek Kapatıyor kendini Uzak Masa ustunu Baglı Olmasam bile Acık gösterecek bir Olay Varmıdır Aceba