Arkadaşlar 1 senedir Reseller kullanıyorum Kullandığım sistemlerin Hepsi PHP tabanlı yani Linux. Simdi Son zamanlar Reseller isteklerimi karşılamamaya basladı Suspend ler yavaş açılan sayfalar vs vs sorun yaratmaya basladı . Bende bunların önüne geçmek ve aynı zamanda host satışı yaptığım için daha rahatlamak amaçlı VPS almayı düşünmeye basladım son zamanlarda baya bi arasdırdım Ortalama Locasyonu Türkiye olan bi VPS için 70 kağıda yakın bi parayı gözden çıkarcaz aylık. Şimdi Sorularıma gelelim
WHM biliyorum Çok iyi olmasamda Programlama da biliyorum. Linux kullanmışlığım var biraz ama çok iyi değil Bir VPS kiraladıkdan sonra neler yapmam gerekir bilmiyorum bu işlere girsem mi girmesem mi kararsızım. Yapabilimiyim daha doğrusu ne yapmam gerek kiraladıkdan sonra hiç bilmiyorum aradırdım doğru düzgün bi yazıda bulamadım. Bir takım programlar kurluyormus vs Kimileri "Alma sakın 70 diye baslıyorlar aylık sonradan zart parası zurt parası çıkartıyorlar" diyenler oldu . Bilmiyorum sizlere sormak istedim Nasıl bişidir VPS Kurulumu neler yapmam lazım
"VPS Nedir ?" Konusunu tamamen okudum aradığım Cevapları bulamadım o yüzden bu konuyu açtım. İstediğim Sistem Linux olucak PHP kullanıyorum çünkü.
VPS-Kurulumu hakkında bilgi ?
8
●1.703
- 07-03-2008, 21:39:20Üyeliği durdurulduKendiniz vps kurulumu yapamazssınız.
hasan@adimhost.com adresini eklerseniz linux vps için yardımcı olabiliriz - 07-03-2008, 21:44:40ücretini vererek cPanel - Plesk - DirectAdmin - LXAdmin Lisanslarını alarak kurulumu gerçekleştirdikleriniz halde mail - apache - mysql server yapılanır.SSRiders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2008, 00:04:53Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arkadaştan vps aldım tavsiye ederim - 08-03-2008, 00:11:18arkadaş lisanslı olarak alıyon ve saten parasını veriyon hepsi hazır gelicek. R10 daki bir çok arkadaş hazır bir şekilde sana teslim ediyor bunu. Bak araştır rica et ayırdığın bütçede iyi zaten sana yardımcı olacak bir çok kişi çıkacak. yterki sen müşterilerine yeterli teknik yardımı sağla okadar. Okadarınıda bilmiyorsan zaten bu işe bulaşma derim, biliyorsanda her şey emrine amadedir.
R10 sağolsun bi ton güvenebileceğin arkadaş mevcuttur.
Sana kolay gelsin kardeş... - 08-03-2008, 01:29:21Üyeliği durdurulduUnPooMKT : o kadar bilgim var evet hasan@adimhost.com arkadaşla görüşdüm msn de baya bi yardımcı oldu anlattı olayları teşekkürler
cculha : Evet Hocam benimde merak ettiğim olay işte o konfigirasyonlar nasıl öğrenebilirim illa bi kurbanlık dönemi yaşıcam mı alıp oyanayarakmı öğrenicem