Merhablar,
Uzak masaüstü olarak kullandığım sunucuda vpn kurmak istiyorum. Lisanslı bir program aldım ancak aktif ettiğimde benim bağlantı kopuyor. Nasıl çözebilirim bu sorunu ?
Uzak Sunucuda VPN Problemi
8
●442
- 14-08-2014, 22:58:28hocam aynı sorunu bizde yasıyoruz sebebi gateway ip adresini siliyormuş vpnboystar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açtıgımızda vps ile baglantımız kopuyor ve gateway ip adresini siliyormuş
sunucu firmanın söyledigi bu - 14-08-2014, 23:15:14çözümü yokmuymuş hocam ?atmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2014, 23:21:53valla hocam çözüm için birşey söylemediler kullanmayın vpn dediler bende kullanmıyorumboystar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2014, 23:35:43Sanal sunucuydu değilmi hocam sizinkiatmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2014, 23:46:57ewt hocam vps virtual private serverboystar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 18:46:16Peki bu dizi film uploaderleri nasıl uzak sunucuda vpn kullanıyorlaratmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yokmu aydınlatacak arkadaş ?
- 15-08-2014, 22:08:11valla bilmiyorum hocam bir çok vps satan kişi mevcut forumda ama kimse cevap vermediboystar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yokmu aydınlatacak arkadaş ?