Merhablar,
Uzak masaüstü olarak kullandığım sunucuda vpn kurmak istiyorum. Lisanslı bir program aldım ancak aktif ettiğimde benim bağlantı kopuyor. Nasıl çözebilirim bu sorunu ?
hocam aynı sorunu bizde yasıyoruz sebebi gateway ip adresini siliyormuş vpn
açtıgımızda vps ile baglantımız kopuyor ve gateway ip adresini siliyormuş
sunucu firmanın söyledigi bu