• 28-01-2008, 01:29:04
    #10
    çok yüksek band istemiyorum ancak kesintisiz bir yer istiyorum işin özü birde teknik konularda yardımcı olabilecek
  • 28-01-2008, 01:38:15
    #11
    Massacre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostcini vps i yaklaşık olarak 2 - 3 ay kullanmıştım.
    pekde memnun değildim.sıkıntı ne verdikleri hizmet ne başka birşeyden değilde sunuculardaki vps sayısından kaynaklanıyordu açıkcası.
    Hız Ve kesinti konusunda yorum yaparsan daha iyi olur birde ressellerda dediğin gibi mi acaba aşırı paket satmadan dolayı sorunalr falan olabilir mi ?
  • 28-01-2008, 01:47:20
    #12
    ciklet.net i öneririm. teknik destekleri harika.
  • 28-01-2008, 08:29:26
    #13
    Ben de yardımcı olabilirim. Linke bakabilirsin.

    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...anyalarim.html
  • 28-01-2008, 09:26:12
    #14
    NARWEB internet hizmetleri bende burayı tavsiye edeyim kullanıyorum memnunum.
  • 28-01-2008, 12:05:05
    #15
    Hostcini iyidir. Bu fiyata bu VPS de kötü filan değil, oldukça iyi hemde Hostcini kalitesiyle.

    Tavsiye ederim.
  • 29-01-2008, 12:16:01
    #16
    hostcinide 1 senedir hosting kulanıyorum surekli mysql server gidiyordu surekli msql hatası yuzunden 1 hafta sitelemizin kapandıgını biliyorum halen ara sıra oluyor yok bakımdayız yok taşınıyoruz busuru şey soylendi saglam yer orası tartışılmaz ama cok sorun yaşadık

    bir arkadaşımda rezele almıştı onunda sitelerini kapatılar fazla CPU yiyomuş cozum bulmak yerine efdedersiniz kovmaktan beter etiler
  • 29-01-2008, 12:43:15
    #17
    cems adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostcinide 1 senedir hosting kulanıyorum surekli mysql server gidiyordu surekli msql hatası yuzunden 1 hafta sitelemizin kapandıgını biliyorum halen ara sıra oluyor yok bakımdayız yok taşınıyoruz busuru şey soylendi saglam yer orası tartışılmaz ama cok sorun yaşadık

    bir arkadaşımda rezele almıştı onunda sitelerini kapatılar fazla CPU yiyomuş cozum bulmak yerine efdedersiniz kovmaktan beter etiler
    Bende 3 ay öncesine kadar Hostcini kullanıyordum fakat böyle bir problem yaşamadım hiç. Ayrıca arkadaşınızın aldığı rezele nedir ? Hostcini hizmet sözleşmesi der ki ' 6.3: Sunucu üzerinde site başına en fazla CPUve RAM kullanım oranı %10 'dur . %10 'u geçen kullanıcı hesapları , ilk uyarının ardından askıya alınır. ' Eğer arkadaşınızın sitesi %10 cpu nun üzerine çıkarsa önce uyarılır ve daha sonra kapatılır. Bu çoğu hosting firmasında böyledir ve hiçbir firma buna çözüm bulmak zorunda değildir.
  • 29-01-2008, 13:05:22
    #18
    kampanya paketlerinde sorunlar oldu 3 kişi aldık ayrı ayrı hepsinidede mysql sorunları oldu neyse artık oraylan alakamolmucak hizmetleri iyi ola bilir en azından sizi başka bir sunucya taşıyalım veya başka bişeyler onere bilirlerdi..