Hostcini vps i yaklaşık olarak 2 - 3 ay kullanmıştım.
pekde memnun değildim.sıkıntı ne verdikleri hizmet ne başka birşeyden değilde sunuculardaki vps sayısından kaynaklanıyordu açıkcası.
Hız Ve kesinti konusunda yorum yaparsan daha iyi olur birde ressellerda dediğin gibi mi acaba aşırı paket satmadan dolayı sorunalr falan olabilir mi ?