• 18-11-2013, 18:45:31
    #1
    Silin. (silebilirsiniz)
  • 18-11-2013, 19:17:17
    #2
    Kurumsal Üye
    PHP Scriptleriniz çok üst seviye PHP modüllerine ihtiyaç duymuyorsa windowsta rahatlıkla çalışır heleki maestropanel gibi bir panel olursa. Ancak Mac hiç kullanmadım.

    MAC ile windows sunucunuza bağlanmak için:
    http://forum.shiftdelete.net/sdn-hab...c-2-0-0-a.html

    windows Sunucunuzda EXE vb. windows tabanlı uygulamalar çalıştırabilirsiniz.
  • 18-11-2013, 22:24:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    eğer sadece win/dosyaları calıştırmak için alıcaksanız parallels desktop kullanabilirsiniz. kendim kullanıyorum çokta memnunun

    http://www.parallels.com/products/desktop/

    saygılar.