Windows VPS gerekli...
2
●248
- 18-11-2013, 19:17:17PHP Scriptleriniz çok üst seviye PHP modüllerine ihtiyaç duymuyorsa windowsta rahatlıkla çalışır heleki maestropanel gibi bir panel olursa. Ancak Mac hiç kullanmadım.
MAC ile windows sunucunuza bağlanmak için:
http://forum.shiftdelete.net/sdn-hab...c-2-0-0-a.html
windows Sunucunuzda EXE vb. windows tabanlı uygulamalar çalıştırabilirsiniz. - 18-11-2013, 22:24:28Üyeliği durdurulduMerhaba,
eğer sadece win/dosyaları calıştırmak için alıcaksanız parallels desktop kullanabilirsiniz. kendim kullanıyorum çokta memnunun
http://www.parallels.com/products/desktop/
saygılar.
