PHP Scriptleriniz çok üst seviye PHP modüllerine ihtiyaç duymuyorsa windowsta rahatlıkla çalışır heleki maestropanel gibi bir panel olursa. Ancak Mac hiç kullanmadım.
MAC ile windows sunucunuza bağlanmak için:
http://forum.shiftdelete.net/sdn-hab...c-2-0-0-a.html
windows Sunucunuzda EXE vb. windows tabanlı uygulamalar çalıştırabilirsiniz.