merhaba upcloud.com dan denemek için bir vps aldım.buna iis server kuramadım ama apachi server kurdum red5 çalıştırıyorum
işlemtim sistemim windows server 2003
şuan sistemem uzak masaüstü ile bağlandığımda localhost:5080 yazdığımda sitem çalışıyor.ben bu siteye dışarıdaki bir bilgisayardan nasıl bağlanabilirim,ne gibi ayarlar yapmam gerekiyor
vps nin localhostuna nasıl bağlanabilirim
4
●412
- 01-08-2013, 05:18:27denedim hocam malesef zaman aşımı hatası veriyor ben şu an iis de kurdum ama yani bişey değişmediakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit
tamam hocam çözdüm Güvenlik duvarını kapatınca oldu.
Birde mereak ettiğim bir şey var tüm vps lerin filan ip adresleri farklı mı oluyor - 01-08-2013, 13:44:19Üyeliği durduruldutabiki farklı olur farklı olmasa nasıl uzak masaüstüne girceksiniz?oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2013, 19:38:24Çok güzel bir tespitSunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Hallettim şuan bağlanıyorum takır takır.Sitemin tasarımını bitirene kdar inşallah bu ücretsiz vps oyalı bitmezde test ederim o şekilde bi
.Hallettim şuan bağlanıyorum takır takır.Sitemin tasarımını bitirene kdar inşallah bu ücretsiz vps oyalı bitmezde test ederim o şekilde bi