• 01-08-2013, 04:58:29
    #1
    merhaba upcloud.com dan denemek için bir vps aldım.buna iis server kuramadım ama apachi server kurdum red5 çalıştırıyorum
    işlemtim sistemim windows server 2003
    şuan sistemem uzak masaüstü ile bağlandığımda localhost:5080 yazdığımda sitem çalışıyor.ben bu siteye dışarıdaki bir bilgisayardan nasıl bağlanabilirim,ne gibi ayarlar yapmam gerekiyor
  • 01-08-2013, 05:01:19
    #2
    ipaderi:5080 şeklinde dener misin.
  • 01-08-2013, 05:18:27
    #3
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipaderi:5080 şeklinde dener misin.
    denedim hocam malesef zaman aşımı hatası veriyor ben şu an iis de kurdum ama yani bişey değişmedi

    Edit

    tamam hocam çözdüm Güvenlik duvarını kapatınca oldu.

    Birde mereak ettiğim bir şey var tüm vps lerin filan ip adresleri farklı mı oluyor
  • 01-08-2013, 13:44:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim hocam malesef zaman aşımı hatası veriyor ben şu an iis de kurdum ama yani bişey değişmedi

    Edit

    tamam hocam çözdüm Güvenlik duvarını kapatınca oldu.

    Birde mereak ettiğim bir şey var tüm vps lerin filan ip adresleri farklı mı oluyor
    tabiki farklı olur farklı olmasa nasıl uzak masaüstüne girceksiniz?
  • 01-08-2013, 19:38:24
    #5
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki farklı olur farklı olmasa nasıl uzak masaüstüne girceksiniz?
    Çok güzel bir tespit.Hallettim şuan bağlanıyorum takır takır.Sitemin tasarımını bitirene kdar inşallah bu ücretsiz vps oyalı bitmezde test ederim o şekilde bi