oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim hocam malesef zaman aşımı hatası veriyor ben şu an iis de kurdum ama yani bişey değişmedi

Edit

tamam hocam çözdüm Güvenlik duvarını kapatınca oldu.

Birde mereak ettiğim bir şey var tüm vps lerin filan ip adresleri farklı mı oluyor
tabiki farklı olur farklı olmasa nasıl uzak masaüstüne girceksiniz?