mail sorunu yaşıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mail sorunu yaşıyorum
1
●
429
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
mail sorunu yaşıyorum
04-11-2007, 13:45:25
#1
dll
Forumumuza üye olan super mod arkadaşımıza foruma yazılan her konu her mesaj mail olarak gidiyor. Bu özelliği nasıl nereden kapatabilirim.
04-11-2007, 18:09:05
#2
keroven
tüm forumlara üye olmuş sanırım
kullanıcı kp den kapatılabiliyordu sanırım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler