• 04-11-2007, 13:45:25
    #1
    Forumumuza üye olan super mod arkadaşımıza foruma yazılan her konu her mesaj mail olarak gidiyor. Bu özelliği nasıl nereden kapatabilirim.
  • 04-11-2007, 18:09:05
    #2
    tüm forumlara üye olmuş sanırım kullanıcı kp den kapatılabiliyordu sanırım.