Konu
mail sorunu yaşıyorum
04-11-2007, 13:45:25
#1
dll
Forumumuza üye olan super mod arkadaşımıza foruma yazılan her konu her mesaj mail olarak gidiyor. Bu özelliği nasıl nereden kapatabilirim.