• 27-10-2007, 13:22:02
    #1


    Arkadaşlar yukardaki profil örneğini nereden bulabilirim ? Şimdiden tşkler
  • 02-11-2007, 15:02:41
    #2
    güzelmiş ama cevap yazan olmamış :S
  • 02-11-2007, 15:57:08
    #3
    Alıntı
    .pbit {
    BORDER-RIGHT: #dadada 2px solid; PADDING-RIGHT: 0px; BORDER-TOP: #dadada 1px solid; PADDING-LEFT: 3px; MARGIN-BOTTOM: 3px; PADDING-BOTTOM: 3px; BORDER-LEFT: #dadada 1px solid; PADDING-TOP: 3px; BORDER-BOTTOM: #dadada 2px solid; BACKGROUND-COLOR: #F6F8FA
    bu kodu ekstra css bölümüne ekleyin
    daha sonra postbit_legacy de kare içine almak istediğiniz bölümü
    <div class=pbit>kodlar</div>

    yazıp kaydedin
  • 11-11-2007, 01:39:46
    #4
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kodu ekstra css bölümüne ekleyin
    daha sonra postbit_legacy de kare içine almak istediğiniz bölümü
    <div class=pbit>kodlar</div>

    yazıp kaydedin
    Dostum verdiğin kodLar dediğin gibi ekLendi...Ama yaptığı tek şey kullandığım profiLi fazLa görünmeyecek şekilde çerçeve aLtına aLdı...Ki bu çerçeveLeme hem rankı hemde uzun nickLeri sınırLandırıyor...ben direk profiLin kodLamasını istiyorum
  • 14-11-2007, 02:28:20
    #5
    o sitenin adminiyle konus düzgünce anlat durumu kullanmak istiyorum gibisinden yardımcı olur sanırım sende kodları burda yayınlarsın
  • 15-11-2007, 23:00:14
    #6
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sitenin adminiyle konus düzgünce anlat durumu kullanmak istiyorum gibisinden yardımcı olur sanırım sende kodları burda yayınlarsın
    Çok zor O yöntemi denedimde burdayım
  • 15-11-2007, 23:41:04
    #7
    o siteden aldım zaten kodları
  • 16-11-2007, 10:50:00
    #8
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o siteden aldım zaten kodları
    Senin verdiğin kodLarLa aradığım postbitin hiç 1 aLakası yok Verdiğin kodLar sadece suankı kullandığım profili arka pLanın renginde çerçeve aLtına aLdı...Arka pLan rengine benzediği için fazLa görünmüyor + hem uzun nickLeri hemde rankLara sınırLama getiriyorTavsiye etmem yani
  • 16-11-2007, 11:19:11
    #9
    kaynak kodundan almayı denedin mi?