o siteden aldım zaten kodları
Senin verdiğin kodLarLa aradığım postbitin hiç 1 aLakası yok

Verdiğin kodLar sadece suankı kullandığım profili arka pLanın renginde çerçeve aLtına aLdı...Arka pLan rengine benzediği için fazLa görünmüyor + hem uzun nickLeri hemde rankLara sınırLama getiriyor

Tavsiye etmem yani