yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o siteden aldım zaten kodları
Senin verdiğin kodLarLa aradığım postbitin hiç 1 aLakası yok Verdiğin kodLar sadece suankı kullandığım profili arka pLanın renginde çerçeve aLtına aLdı...Arka pLan rengine benzediği için fazLa görünmüyor + hem uzun nickLeri hemde rankLara sınırLama getiriyorTavsiye etmem yani