• 21-10-2007, 15:18:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vbulletin Forumlar için sıtenın sol ust koşesıne Türk Bayrağı Koymak çokda zor değil kısaca yapalım Sitesine koymak ısteyenler olabılır..
    Sayfada aşağıya ındeıkce kayar sadece ana sayfada gorunur



    Aşağıdaki resimi Keydedin ve forumunuzu images klasorune atın




    Bu kodu Main CSS içinde Adittional CSS ye ekleyin yani kendi CSS nizi ekleyin.



    #bayrak a { 
    position: absolute; 
    top: 0px; 
    left: 0px; 
    position: fixed; 
    text-indent: -1000px; 
    width: 100px; 
    height: 100px; 
    overflow: hidden; 
    background: url(images/bayrak.gif) 0 0 no-repeat; 
    }
    Bunu da forumhome template inde <head> kodunun hemen altina ekleyin



    <div id="bayrak"><a href="#" target="_self"></a></div>

    ornek :
  • 21-10-2007, 15:33:42
    #2
    maalesef en sık kullanılan browser olan explorer 6'da olmuyor olsa bile kaymıyor efem.
  • 21-10-2007, 15:49:20
    #3
    kayması için jscript kodu gerekir. css ile zaten kaymaz sadece herşeyin üstünde görünür ya da background hal alır
  • 21-10-2007, 17:38:41
    #4
    shinoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayması için jscript kodu gerekir. css ile zaten kaymaz sadece herşeyin üstünde görünür ya da background hal alır
    sanırım ben css ile kaydırıyorum.biyerden bulmuştum editlemiştim kodu.
  • 21-10-2007, 17:44:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    paylaşım için saolun
  • 21-10-2007, 17:55:47
    #6
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım ben css ile kaydırıyorum.biyerden bulmuştum editlemiştim kodu.
    bence sabit duruyordur. yani sayfayı aşağı indirdikçe o yerinde kalıyordur. o şekilde css ile ayarlayabilirsin ama dediğim gibi aşağı yukarı kaydırmayı sonuçta senin bilgisyarın yapıyor css ile nasıl olacak mantık veremedim
  • 21-10-2007, 19:20:21
    #7
    kardeş orda kalıyor da ben gözümle falanmı kaydırıyorum bildiğin kayıyor işte
  • 21-10-2007, 20:10:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sağolasın =)

    IE6 da çıkmıyor bu arada.. ne yapmak gerekir bunun için?
  • 19-01-2008, 15:06:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bunu blogspota nasıl ekleyebiliriz?
    HTML düzenleyicisinden ekleme şansım var mı?