sanırım ben css ile kaydırıyorum.biyerden bulmuştum editlemiştim kodu.
bence sabit duruyordur. yani sayfayı aşağı indirdikçe o yerinde kalıyordur. o şekilde css ile ayarlayabilirsin ama dediğim gibi aşağı yukarı kaydırmayı sonuçta senin bilgisyarın yapıyor css ile nasıl olacak mantık veremedim