• 07-10-2012, 13:52:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba ,

    Navbara her üyenin avatar resmini koymak istiyorum. Tabiki resim boyutu belli bir boyutta boyutlandırılmış olacak taşmayacak şekilde tıpkı şöyle ;



    Bunu nasıl yapabilirim ?
  • 07-10-2012, 13:56:31
    #2
    http://www.vbulletin-turko.com/vbull...tar-ekler.html

    burda arkadaş paylaşmış dene istersen
  • 07-10-2012, 14:04:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.vbulletin-turko.com/vbull...tar-ekler.html

    burda arkadaş paylaşmış dene istersen
    Benim forumum /forum klasöründe bulunuyor. Ondan dolayı kabul etmiyor sanırım düz indexde olan forumumda çalıştı.
  • 07-10-2012, 14:06:02
    #4
    BOREPUNK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim forumum /forum klasöründe bulunuyor. Ondan dolayı kabul etmiyor sanırım düz indexde olan forumumda çalıştı.
    ondada çalışır fark etmez ki isterki abs klasöründe olsun. dogru sekilde olduktan sonra çalışması lazım.
  • 07-10-2012, 14:07:38
    #5
    Eklentilerle yaparak db yi kasma bence.

    Avatar normalde postbit_legacy dosyasındadır, kodları notepad++ ile kontrol edin ve avatarın geldiği divi bulun navbara ekleyin .