Merhaba ,

Navbara her üyenin avatar resmini koymak istiyorum. Tabiki resim boyutu belli bir boyutta boyutlandırılmış olacak taşmayacak şekilde tıpkı şöyle ;



Bunu nasıl yapabilirim ?