• 20-08-2012, 10:05:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar.

    diyelimki sitemde 3.7.1 kurulu.

    3.8.7 ye yükseltecem. ancak 2 sinin arasında bir sürü güncelleme var. 3.8.7 dosyalarını atıp upgrade yapmam yeterli midir.

    yoksa her güncelleme ayrı ayrı mı yapılmalı sırayla ?

    Teşekkürler.
  • 20-08-2012, 10:06:29
    #2
    3.8.7 dosyalarını atıp upgrade yapman yeterlidir.
  • 20-08-2012, 10:33:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Denizgil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.8.7 dosyalarını atıp upgrade yapman yeterlidir.

    teşekkürler hocam. 3.8.7 patch dosyalarını indirip attıp. sonra upgrade yaptım. bir sorun çıkmadı.