Selamlar.
diyelimki sitemde 3.7.1 kurulu.
3.8.7 ye yükseltecem. ancak 2 sinin arasında bir sürü güncelleme var. 3.8.7 dosyalarını atıp upgrade yapmam yeterli midir.
yoksa her güncelleme ayrı ayrı mı yapılmalı sırayla ?
Teşekkürler.
3.7.1 den 3.8.7 ye
2
●385
- 20-08-2012, 10:33:36Üyeliği durdurulduDenizgil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam. 3.8.7 patch dosyalarını indirip attıp. sonra upgrade yaptım. bir sorun çıkmadı.