Selamlar.

diyelimki sitemde 3.7.1 kurulu.

3.8.7 ye yükseltecem. ancak 2 sinin arasında bir sürü güncelleme var. 3.8.7 dosyalarını atıp upgrade yapmam yeterli midir.

yoksa her güncelleme ayrı ayrı mı yapılmalı sırayla ?

Teşekkürler.