• 12-08-2012, 12:18:04
    #1
    arkadaşlar alt konu acıyorum
    kategörinin içine girince alt kategöriyi gösteriyor
    bu şekilde göstermesini istiyorum kategörinin

    diğer vbulletin forumumda aynı ayarları uyguladım yine olmadı nerede yanlış yapıyorum sizce?
  • 12-08-2012, 12:21:07
    #2
    Alt Forumları Anasayfada Gösterme

    AdminCP >> vBulletin Seçenekleri >> Alt Forumlar Derinliği "0" yazan yeri "2" olarak değiştirin.

    Eğer bu özelliği kullanmak istemiyorsanız tekrar değere "0" giriniz.
  • 12-08-2012, 12:25:43
    #3
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt Forumları Anasayfada Gösterme

    AdminCP >> vBulletin Seçenekleri >> Alt Forumlar Derinliği "0" yazan yeri "2" olarak değiştirin.

    Eğer bu özelliği kullanmak istemiyorsanız tekrar değere "0" giriniz.
    ne desem yetmez kardeÅŸim
    eline sağlık
    çok sağol