arkadaşlar alt konu acıyorum
kategörinin içine girince alt kategöriyi gösteriyor
bu şekilde göstermesini istiyorum kategörinin

diğer vbulletin forumumda aynı ayarları uyguladım yine olmadı nerede yanlış yapıyorum sizce?