• 20-09-2007, 23:56:32
    #1
    Platin üye
    Navbarda görülen site ismini nasıl küçültebiliriz böyle çok büyük görünüyor... Birkaç anahtar kelime ekleyince göz zevkini bozuyor...
  • 21-09-2007, 02:02:12
    #2


    Burdanmı bahsediyoruz?
  • 21-09-2007, 14:22:16
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    evet bende merak ediyorum bunu

    cunku cogu forumun ana sayfa linki 3-4 satır oluyor anlam veremiyorum .. :S
  • 21-09-2007, 14:57:52
    #4
    neden site ismine anahtar kelime ekliyorsunuz ki
    diller cümlelerden aratın
    "x_powered_by_vbulletin"
    bu kelimeyi aratın karşısına yazın anahtar kelimeleri o zaman orada görülmez sadece titlede çıkar
  • 21-09-2007, 16:29:59
    #5
    arkadaşlar işaretlediğim yerin fontunu inceltmek için navbar temanızda

    $vboptions[bbtitle]
    kodunu bulup <font size="1">$vboptions[bbtitle]</font> veya <SPAN style="FONT-SIZE: 5pt">$vboptions[bbtitle]</span> gibi düzenleyebilirsiniz.Zaten iki tane var $vboptions[bbtitle] kodundan.Birincisi Forumlarda konularda falan link halinde görünen hali.Diğeri de anasayfada linksiz görünen hali.
  • 21-09-2007, 16:49:01
    #6
    Platin üye
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Burdanmı bahsediyoruz?
    evet oradan bahsediyorum
  • 21-09-2007, 20:35:38
    #8
    Platin üye
    forumhome dakiler aşağıdakiler gibi bunları nasıl düzenleyebiliriz
    Alıntı
    <phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[x_statistics]</phrase>
  • 21-09-2007, 20:37:15
    #9
    <font size="1"><phrase 1="$vboptions[bbtitle]"></font>$vbphrase[x_statistics]</phrase>

    şunu bi dene bakalım