arkadaşlar işaretlediğim yerin fontunu inceltmek için navbar temanızda
$vboptions[bbtitle]
kodunu bulup <font size="1">$vboptions[bbtitle]</font> veya <SPAN style="FONT-SIZE: 5pt">$vboptions[bbtitle]</span> gibi düzenleyebilirsiniz.Zaten iki tane var $vboptions[bbtitle] kodundan.Birincisi Forumlarda konularda falan link halinde görünen hali.Diğeri de anasayfada linksiz görünen hali.