• 03-08-2012, 23:51:04
    #10
    Çok hoş görünüyor, tamamen yenilenmiş, insallah 3.8.x ten linkleri koruyarak geçiş sağlanır.
  • 03-08-2012, 23:52:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    vay be bir zamanlar 36x lerde cirit atıyorduk.
  • 04-08-2012, 00:07:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Alışılmış forum kültüründen iyice uzaklaşmışlar.

    Biz yine alışırız da internet kullanıcılarının forum kültürünü yıkmaları çok zor olur.
  • 04-08-2012, 01:38:47
    #13
    modern hava katmışlar forumların yeniden canlanması için güzel bir adım.
  • 05-08-2012, 04:49:34
    #14
    vBulletin 5 olarak yayınlanan ilk görüntülerin resmi websitesi vBulletin.com ile bir bağlantısı yoktur.
    Tamamen uydurma haberlerdir;
    https://www.vbulletin.com/forum/show...93-vBulletin-5

    http://www.tr-vbulletin.com/son-habe...kinda-256.html
  • 05-08-2012, 09:25:04
    #15
    caTRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin 5 olarak yayınlanan ilk görüntülerin resmi websitesi vBulletin.com ile bir bağlantısı yoktur.
    Tamamen uydurma haberlerdir;
    https://www.vbulletin.com/forum/show...93-vBulletin-5
    http://www.tr-vbulletin.com/son-habe...kinda-256.html
    hocam forum gitmeden önce bi arkıdaş açmış bende kendi yazdığım mesajlardan konularımı bulayım diye bnu görünce açtım
  • 05-08-2012, 14:14:45
    #16
    güzel görünüyor...
  • 08-08-2012, 11:05:34
    #17
    konu uydurma olsa da, vB 4 deki rezil tasarımlarını bence anca buna benzer bir tasarımla tekrar üst seviyelere çekebilirler.Yoksa vB 4 e benzer bir şey yaparlarsa benim için hayel kırıklığı olarak devam etmiş olacaklar.
  • 08-08-2012, 11:08:08
    #18
    Çok karışık geldi bana. Daha insanlar 4'e alışamadı. 3.8.x en güzeli.