konu uydurma olsa da, vB 4 deki rezil tasarımlarını bence anca buna benzer bir tasarımla tekrar üst seviyelere çekebilirler.Yoksa vB 4 e benzer bir şey yaparlarsa benim için hayel kırıklığı olarak devam etmiş olacaklar.