• 18-12-2010, 22:22:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar ;

    Vbulletinde kişiye özel özel mesaj kutusunun sınırını nereden yükseltebilirim ?

    Statü değil , istediğim bir üyenin özel mesaj kutusu.

    Yapılabiliyor diye biliyorum , en azından r10 yapıyor.

    Ben nasıl veya nereden yapabilirim.
  • 18-12-2010, 22:24:40
    #2
    Tek üyenin ki aynı üye grupları içerisinde yükseltilmez. Ancak standart üye grubu ile aynı yetkilerde bir grup açarsın. Tek fark pm kapasitesi olur.
  • 18-12-2010, 22:42:48
    #3
    Dediğini yaptım oldu , teşekkürler.