Merhaba arkadaşlar ;

Vbulletinde kişiye özel özel mesaj kutusunun sınırını nereden yükseltebilirim ?

Statü değil , istediğim bir üyenin özel mesaj kutusu.

Yapılabiliyor diye biliyorum , en azından r10 yapıyor.

Ben nasıl veya nereden yapabilirim.