• 12-12-2010, 13:46:51
    #1
    Slm,
    Vbullettini Forum Klasörüne Kurdum Sonra Anadizine Aldım Ama Giriş Yaptığımda Başarı ßir Şekilde Girdiniz Diyor Ama Anasayfaya Yönlendiğinde Girilmemiş Görünüyor Bunun Sebebi Nedir NasıL Düzeltebilirim Acaba. ?

    Düzelmez iSe /forum Üzerinden Devam Edicem Busefer Giriş İndexi buLmam Gerekiyor.
    Bu Konudada Yardım edebilirsiniz.
  • 12-12-2010, 13:54:22
    #2
    Bendede oluyordu böyle bir sorun belirli bir kategoriye tıklayınca giriş yapıyordu..
  • 12-12-2010, 13:56:31
    #3
    Ben Daha hiç kategori olusturmadım olusturmam içinde giriş yapmam gerekli admincp yede giremiyorum yeni üye olan biriside giremiyor tuaf bi sorun
  • 12-12-2010, 14:04:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Url çubuğunda adresin "www" olup olmadığına bakar mısınız ?
  • 12-12-2010, 14:07:01
    #5
    nerden bakabilirim giriş yapamıyorum admine
  • 12-12-2010, 14:40:17
    #6
    vb sçenekler-Cookiler ve HTTP-Header seçenekleri-Cookie Domain kısımnda
    Kişisel Ayarları kullan seçip...
    .siteadresi.com şeklinde yazıp kaydet
  • 12-12-2010, 14:47:34
    #7
    önce adres cubuguna siteadresi.com şekilde sitenize girin. eğer bu şekilde hata veriyor ise www.siteadresi.com şeklinde girin admincp ye ise www.siteadresi.com/admincp şeklinde giriş yapabilirsiniz. giriş yaptıktan sonra vbulletin secenekleri >>Site ismi / URL / İletişim yollar >> Site yolu (URL)

    kısmında forum ibaresini silmelisiniz
  • 12-12-2010, 14:53:52
    #8
    gokhan2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vb sçenekler-Cookiler ve HTTP-Header seçenekleri-Cookie Domain kısımnda
    Kişisel Ayarları kullan seçip...
    .siteadresi.com şeklinde yazıp kaydet
    tşk ederim sorunu hallettim sayenızde

    Çözülmüştür.