Slm,
Vbullettini Forum Klasörüne Kurdum Sonra Anadizine Aldım Ama Giriş Yaptığımda Başarı ßir Şekilde Girdiniz Diyor Ama Anasayfaya Yönlendiğinde Girilmemiş Görünüyor Bunun Sebebi Nedir NasıL Düzeltebilirim Acaba. ?
Düzelmez iSe /forum Üzerinden Devam Edicem Busefer Giriş İndexi buLmam Gerekiyor.
Bu Konudada Yardım edebilirsiniz.
Giriş Yapıldı Ama Girmiyor.
7
●400
- 12-12-2010, 14:40:17vb sçenekler-Cookiler ve HTTP-Header seçenekleri-Cookie Domain kısımnda
Kişisel Ayarları kullan seçip...
.siteadresi.com şeklinde yazıp kaydet - 12-12-2010, 14:47:34önce adres cubuguna siteadresi.com şekilde sitenize girin. eğer bu şekilde hata veriyor ise www.siteadresi.com şeklinde girin admincp ye ise www.siteadresi.com/admincp şeklinde giriş yapabilirsiniz. giriş yaptıktan sonra vbulletin secenekleri >>Site ismi / URL / İletişim yollar >> Site yolu (URL)
kısmında forum ibaresini silmelisiniz - 12-12-2010, 14:53:52