Slm,
Vbullettini Forum Klasörüne Kurdum Sonra Anadizine Aldım Ama Giriş Yaptığımda Başarı ßir Şekilde Girdiniz Diyor Ama Anasayfaya Yönlendiğinde Girilmemiş Görünüyor Bunun Sebebi Nedir NasıL Düzeltebilirim Acaba. ?

Düzelmez iSe /forum Üzerinden Devam Edicem Busefer Giriş İndexi buLmam Gerekiyor.
Bu Konudada Yardım edebilirsiniz.