vbulletin manşetmi deniyor buna ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vbulletin manşetmi deniyor buna ?
4
●
333
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vbulletin manşetmi deniyor buna ?
12-12-2010, 13:23:52
#1
GodLessTurtLe
arkadaşlar bunu nasıl yaparım site için, akşamda soru sordum ama vbulletin bilmiyorum pek bunu manşet diye falan arattım bulamadım sağdan sola doğru kayıyor bu sürekli mouse ile üzerine gelince yavaşlıyor.
demo :
http://www.hitfilmindir.com
12-12-2010, 14:20:40
#2
TurkeyBoardTR
Buyrun Arkadasim...
http://www.vbulletindestek.org/vbull...apslidemo.html
http://www.vbulletincenter.com/vbull...ttachment.html
12-12-2010, 14:31:35
#3
GodLessTurtLe
hocam çok çok tşekkür ederim ben bunun kurulumunu okudumda beceremeyebilirim pm ile msn gönderirmisin acaba yardım istesem
12-12-2010, 15:09:07
#4
TurkeyBoardTR
Ustam Kurulumu Cok Basit Inan Yapabilirsin
Ben Yine msn Adresimi pm Olarak Atiyorum...
13-12-2010, 14:51:06
#5
Anybody
sorunu halledemezsen yardımcı olurum hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler