Konu
vbulletin manşetmi deniyor buna ?
12-12-2010, 14:31:35
#3
GodLessTurtLe
hocam çok çok tşekkür ederim ben bunun kurulumunu okudumda beceremeyebilirim pm ile msn gönderirmisin acaba yardım istesem