• 27-09-2006, 20:10:50
    #46
    Üyeliği durduruldu
    TüRKMEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atakan usta bu konuda cevabını bekliyorum , burayı görmedin sanırım
    init.php yi değiştirdin mi.....

    Ayrıca

    if (!empty($db->explain))
    Kodundan bir kaç tane olabilir , onlardan doğru olanının üstüne eklemen gerekiyor.......
  • 28-09-2006, 10:14:23
    #47
    Üyeliği durduruldu
    bu 3.6 da çalişmiyor
  • 04-10-2006, 03:10:36
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Bende de çalışmadı yada ben yanlış yaptım.
  • 22-10-2006, 12:31:09
    #49
    cooook tesekkürler yaptım...

    google botları ucuyo sitede
  • 22-10-2006, 13:14:10
    #50
    init.php yi yanlış ayarlamış olabilirsiniz. Yoksa 3.6 da gayet güzel çalışıyor.
  • 13-11-2006, 19:08:47
    #51
    teşekkürler güzel paylaşım
  • 13-11-2006, 19:38:21
    #52
    teşekkür ederim.
  • 13-11-2006, 19:39:04
    #53
    Misafir
    ..............................
  • 16-11-2006, 11:48:39
    #54
    Sağol arkadasım.