• 08-02-2007, 23:49:10
    #64
    biz 50 mesajı yazana kadar eklenti silinir sanırım. 50 mesaj cok olmus kanımca eziyet yani,

    İnsanlar galiba sırf mesaj dolsun diye, Paylasım için tesekkurler demeye devam edecektir.
  • 13-02-2007, 10:33:09
    #65
    deneyecezde 45 mesaj olmuş hala eklentiyi indiremiyoruz yav bunu biraz azaltsaydınız ya
  • 13-02-2007, 12:05:48
    #66
    Kurucam Ama Önce 50 Msj Atmam Lazım Saol
  • 13-02-2007, 12:08:44
    #67
    Asılın
    Az kaldı 50'ye
  • 13-02-2007, 12:36:04
    #68
    RapidShare: 1-Click Webhosting
    burdan indirin
  • 14-02-2007, 11:09:34
    #69
    evet 50. mesajımı atayımda şu dosyayı indireyim kusura bakmayın arkadaşlar..
  • 14-02-2007, 13:30:16
    #70
    3,6,4 de calsıyor mu bu
  • 17-02-2007, 13:55:36
    #71
    zararı varmı google açısından
  • 20-03-2007, 01:53:17
    #72
    paylasım ıucın saol dostum