Botları üye yapma [Resimli] - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Botları üye yapma [Resimli]
96
●
12.265
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Botları üye yapma [Resimli]
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
08-02-2007, 23:49:10
#64
SeCReT
biz 50 mesajı yazana kadar eklenti silinir sanırım. 50 mesaj cok olmus kanımca eziyet yani,
İnsanlar galiba sırf mesaj dolsun diye, Paylasım için tesekkurler demeye devam edecektir.
13-02-2007, 10:33:09
#65
Private
deneyecezde 45 mesaj olmuş hala eklentiyi indiremiyoruz yav bunu biraz azaltsaydınız ya
13-02-2007, 12:05:48
#66
vBDesTabe
Kurucam Ama Önce 50 Msj Atmam Lazım Saol
13-02-2007, 12:08:44
#67
desperrado
Asılın
Az kaldı 50'ye
13-02-2007, 12:36:04
#68
Dmrbs
RapidShare: 1-Click Webhosting
burdan indirin
14-02-2007, 11:09:34
#69
Private
evet 50. mesajımı atayımda şu dosyayı indireyim kusura bakmayın arkadaşlar..
14-02-2007, 13:30:16
#70
AlwaysFc
3,6,4 de calsıyor mu bu
17-02-2007, 13:55:36
#71
karacoder
zararı varmı google açısından
20-03-2007, 01:53:17
#72
paylasturka
paylasım ıucın saol dostum
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler