Konu
Botları üye yapma [Resimli]
08-02-2007, 23:49:10
#64
SeCReT
biz 50 mesajı yazana kadar eklenti silinir sanırım. 50 mesaj cok olmus kanımca eziyet yani,
İnsanlar galiba sırf mesaj dolsun diye, Paylasım için tesekkurler demeye devam edecektir.