TüRKMEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atakan usta bu konuda cevabını bekliyorum , burayı görmedin sanırım
init.php yi değiştirdin mi.....

Ayrıca

if (!empty($db->explain))
Kodundan bir kaç tane olabilir , onlardan doğru olanının üstüne eklemen gerekiyor.......