• 19-11-2010, 19:11:30
    #1
    Arkadaşlar vbulletin forumumda bir kaç sorun tespit ettim ve sizlerlede paylaşmak istedim.Yardımcı olursanız sevinirim.
    Arkadaşlar ben adminim,admin editöründen konu açarken direk resim kopyalayıp yapıştırabiliyorum,yazdığım yazıları direk ortalayabiliyorum,direk kalınlaştırabiliyorum.
    Benim dışımdaki herkes resmi yukardan eklemek zorunda kalıyor.CRTL+A yapıp yazıyı ve içeriklerini ortaladığında center kodları gözüküyor.Yada yazıyı kalınlaştırdığında B kodu gözüküyor.

    Bu sorunu admin panelinden üye profilini düzenleyerek yapabiliyorum ama tek tek her üyenin profilini düzenlemek zorunda kalıyorum.Bu sorunu topluca nasıl halledebilirim.
  • 20-11-2010, 02:59:51
    #2
    öncelikle vb seçenekler-yeni üye-wsygn editörünü seç
    sonra üyeler kendi profiline girip seçmek zorundalar

    bu sorguyu çalıştırırsan herkeste aktif olur

    UPDATE user SET showvbcode=2
  • 20-11-2010, 10:31:58
    #3
    vBullettin seçeneklerinde tam olarak ne yapacağız tam olarak açarmısın
  • 20-11-2010, 15:20:17
    #4
    vb sçeenklerinde üye yönetimi yeni üye ayarları var orda enaltta wsygn editörünü seçki yeni üyelerde o editör aktif olsun...
  • 20-11-2010, 15:50:34
    #5
    gokhan2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vb sçeenklerinde üye yönetimi yeni üye ayarları var orda enaltta wsygn editörünü seçki yeni üyelerde o editör aktif olsun...
    Teşekkürler halletim (: