Arkadaşlar vbulletin forumumda bir kaç sorun tespit ettim ve sizlerlede paylaşmak istedim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Arkadaşlar ben adminim,admin editöründen konu açarken direk resim kopyalayıp yapıştırabiliyorum,yazdığım yazıları direk ortalayabiliyorum,direk kalınlaştırabiliyorum.
Benim dışımdaki herkes resmi yukardan eklemek zorunda kalıyor.CRTL+A yapıp yazıyı ve içeriklerini ortaladığında center kodları gözüküyor.Yada yazıyı kalınlaştırdığında B kodu gözüküyor.
Bu sorunu admin panelinden üye profilini düzenleyerek yapabiliyorum ama tek tek her üyenin profilini düzenlemek zorunda kalıyorum.Bu sorunu topluca nasıl halledebilirim.
Vbulletin Grafik Sorunu ?????
4
●381
- 20-11-2010, 02:59:51öncelikle vb seçenekler-yeni üye-wsygn editörünü seç
sonra üyeler kendi profiline girip seçmek zorundalar
bu sorguyu çalıştırırsan herkeste aktif olur
UPDATE user SET showvbcode=2
- 20-11-2010, 15:20:17vb sçeenklerinde üye yönetimi yeni üye ayarları var orda enaltta wsygn editörünü seçki yeni üyelerde o editör aktif olsun...
- 20-11-2010, 15:50:34Teşekkürler halletim (:gokhan2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle