Arkadaşlar vbulletin forumumda bir kaç sorun tespit ettim ve sizlerlede paylaşmak istedim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Arkadaşlar ben adminim,admin editöründen konu açarken direk resim kopyalayıp yapıştırabiliyorum,yazdığım yazıları direk ortalayabiliyorum,direk kalınlaştırabiliyorum.
Benim dışımdaki herkes resmi yukardan eklemek zorunda kalıyor.CRTL+A yapıp yazıyı ve içeriklerini ortaladığında center kodları gözüküyor.Yada yazıyı kalınlaştırdığında B kodu gözüküyor.
Bu sorunu admin panelinden üye profilini düzenleyerek yapabiliyorum ama tek tek her üyenin profilini düzenlemek zorunda kalıyorum.Bu sorunu topluca nasıl halledebilirim.