• 06-11-2010, 05:32:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Netteki botların hepsini inceledim konuları eksik veya bozuk olarak çekiyorlar.

    ben divxm.com ve hitfilmindir.com gibi sitelerdeki konuları 0 hatayla çekebilecek bir bot yazdırmak istiyorum..

    yapabilecek profesyonel arkadaş varsa pm atsın ücreti görüşelim.
  • 06-11-2010, 08:11:16
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar....
    Elimde bot var gerçekten kaliteli çekiyor zamanında yazdırmıştım hocam hem 3.x , 3.x serisine hemde 4.x serisinden 3.x serisine çeken ayrı ayrı bot var..Gerçekten kalitelidir

    Çok Cuzzi fiyata bırakabilirim almak isterseniz pm atın..
  • 06-11-2010, 11:54:07
    #3
    senin vb sürümün kaç ?
  • 06-11-2010, 17:41:51
    #4
    3,8,4