Elimde bot var gerçekten kaliteli çekiyor zamanında yazdırmıştım hocam hem 3.x , 3.x serisine hemde 4.x serisinden 3.x serisine çeken ayrı ayrı bot var..Gerçekten kalitelidir

Çok Cuzzi fiyata bırakabilirim almak isterseniz pm atın..