Konu
Vbulletin bot yazdırmak istiyorum.
06-11-2010, 08:11:16
#2
Toledo
Aramızdan Ayrılanlar....
Elimde bot var gerçekten kaliteli çekiyor zamanında yazdırmıştım hocam hem 3.x , 3.x serisine hemde 4.x serisinden 3.x serisine çeken ayrı ayrı bot var..Gerçekten kalitelidir
Çok Cuzzi fiyata bırakabilirim almak isterseniz pm atın..