• 23-10-2010, 16:52:15
    #1
    Merhaba ArkadaÅŸlar,

    Bu kurulumda gelen mail ayarları nedir veya şöyle söyleyim ben mail göndermek istiyorum üyelere toplu olarak ama bi türlü gitmiyor acaba sorun nedir nerelerde yanlış yapıyor olabilirim hangi seçenekler hangi yerlerin doğru girilmesi örnek olarak screen gönderebilirmisiniz, yardımcı olursanız sevinirim.
  • 23-10-2010, 16:55:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba. Hosting firmanıza danışsanız daha net bir cevap alabilirsiniz çünkü; bazı host firmaları toplu mail gönderme olayını kitleyebiliyor...
  • 23-10-2010, 17:51:01
    #3
    hostla sorunum yok ayarlamaları yaptı yine olmuyor artı olarak bu üye oluyolar sonra mail gidiyor hoş geldin falan diye hepsi aynı yerden gitmiyormu bunların yoksa farklımı artı bu şifre yenileme maili de var yani farklı bi işlemimi var yani o ikisini bağımsız yapıyorda toplu maillerde sorun yapıyor
  • 24-10-2010, 13:10:55
    #4
    sunucunuzun mail servisi toplu mail gönderirken zaman aşımına uğrayabilir... sorun sunucunuzda.
  • 24-10-2010, 23:02:25
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimde mail çok çok yavaş atıyor 20 bin üyenin 500 üne 1 saatte geldi iptal ettim ne yapabilirim
  • 25-10-2010, 16:06:30
    #6
    kadir ak ayarlarını verebilirmisin ben o ayarları istiyorum işte yani normal ayarlar nedir.