Merhaba ArkadaÅŸlar,
Bu kurulumda gelen mail ayarları nedir veya şöyle söyleyim ben mail göndermek istiyorum üyelere toplu olarak ama bi türlü gitmiyor acaba sorun nedir nerelerde yanlış yapıyor olabilirim hangi seçenekler hangi yerlerin doğru girilmesi örnek olarak screen gönderebilirmisiniz, yardımcı olursanız sevinirim.
Mail Gönderme Sorunu
5
●400
- 23-10-2010, 17:51:01hostla sorunum yok ayarlamaları yaptı yine olmuyor artı olarak bu üye oluyolar sonra mail gidiyor hoş geldin falan diye hepsi aynı yerden gitmiyormu bunların yoksa farklımı artı bu şifre yenileme maili de var yani farklı bi işlemimi var yani o ikisini bağımsız yapıyorda toplu maillerde sorun yapıyor
- 24-10-2010, 13:10:55sunucunuzun mail servisi toplu mail gönderirken zaman aşımına uğrayabilir... sorun sunucunuzda.