Merhaba Arkadaşlar,

Bu kurulumda gelen mail ayarları nedir veya şöyle söyleyim ben mail göndermek istiyorum üyelere toplu olarak ama bi türlü gitmiyor acaba sorun nedir nerelerde yanlış yapıyor olabilirim hangi seçenekler hangi yerlerin doğru girilmesi örnek olarak screen gönderebilirmisiniz, yardımcı olursanız sevinirim.